Service Integration & Management

Volledig overzicht en juiste regie op uw dienstverlening

In een dienstenketen spelen verschillende partijen een rol. Hierbij is het van belang dat alle teamleden van die partijen samenwerken als de spelers in een orkest. Alle leden van het orkest, dat zijn de interne en externe specialisten, moeten kunnen vertrouwen op een goede dirigent. Een harmonieuze samenwerking vraagt een duidelijk optreden van de dirigent. Met de inrichting van Service Integration And Management (SIAM) helpen wij met een heldere maatvoering.

SEQUAL Consultancy ondersteunt organisaties bij het houden van de regie en leveren van optimale dienstverlening.

Met onze benadering op het gebied van
Enterprise Service Management (ESM) bent u in staat beter, efficiënter en waar mogelijk kostenbesparend uw diensten aan te bieden.

Veranderen en verbeteren: omdat het altijd beter kan of omdat het soms écht anders moet!

Service Integration And Management – SIAM

Met onze klanten en partners bespreken we de uitdagingen omtrent Service Delivery. De grootste zorg is het gebrek aan overzicht over de te leveren diensten. Klanten zijn niet tevreden en de kwaliteit van de dienstverlening laat vaak te wensen over. Organisaties hebben geen controle, ongeacht of IT wordt uitbesteed.

Niet alleen de dienstverlening van vandaag is cruciaal. Klanten, intern en extern, verwachten innovatie, de mogelijkheid tot snel aanpassen aan nieuwe omstandigheden en technieken. Maken uw partners en leveranciers deel uit van de gewenste innovaties of bent u beperkt vanwege allerlei verschillende, ondersteunende processen die worden aangeboden middels diverse tooling?

SEQUAL Consultancy helpt u met het inrichten van uw Governance Framework en Service Model op basis van best practices. Verder helpen we u om SIAM toekomstvast in te richten op een manier waarop u providers kan toevoegen wanneer dat nodig is om specialistische taken uit te voeren en indien nodig uit te wisselen voor nieuwe providers die beter passen bij de dienstverlening die dan nodig is.

U dient dan wel de leiding over uw Service Delivery stevig in handen te hebben. Geef uw serviceproviders de juiste toolset en standaarden en u kunt in minder dan een dag nieuwe providers toevoegen. Back to business: u heeft volledig inzicht in end to end (E2E) Service Delivery inclusief alle taken en verantwoordelijkheden van uw providers.

Onze Aanpak

Klant Betrokkenheid
Een aanpak met een sterke focus op klant betrokkenheid.

Business Consultancy
Implementatie gaat niet alleen over technologie. De Business Consultant helpt bij het begrijpen van de bedrijfsbehoeften, hun processen en het verankeren van veranderingen in de organisatie.

Documentatie
Op het platform wordt de Agile manier van werken gefaciliteerd. Hier documenteren we alle user stories, beslissingen en managen we de implementatie.

Iteratief
Resultaten worden elke twee of drie weken geleverd, eventuele afwijkingen kunnen tijdig worden gecorrigeerd.

Onze Aanpak

Klant Betrokkenheid
Een aanpak met een sterke focus op klant betrokkenheid.

Business Consultancy
Implementatie gaat niet alleen over technologie. De Business Consultant helpt bij het begrijpen van de bedrijfsbehoeften, hun processen en het verankeren van veranderingen in de organisatie.

Documentatie
Op het platform wordt de Agile manier van werken gefaciliteerd. Hier documenteren we alle user stories, beslissingen en managen we de implementatie.

Iteratief
Resultaten worden elke twee of drie weken geleverd, eventuele afwijkingen kunnen tijdig worden gecorrigeerd.

Onze klanten


Contactgegevens

SEQUAL Consultancy BV
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam

 +31 20 600 75 14
info@sequalconsultancy.nl

Volg SEQUAL Consultancy op LinkedIn
Volg SEQUAL Consultancy op Twitter

Download de routebeschrijving

BTW NL818821012B01
KVK 08167512

Partners

ServiceNow
4me