Customer Service Management
Customer Service Management
Optimaliseer uw klanttevredenheid. Customer Care in Service Delivery dient op tijd en binnen de afgesproken contracten foutloos te verlopen. Customer Service Management (CSM) biedt uw klanten een prettige selfservice-ervaring oplossing waarbij de webportaal intuïtief en herkenbaar is ingericht.
Verbinden van klanten, werknemers en organisaties door middel van workflows en processen is zeker geen sinecure. Sequal Consultancy helpt u om klantgerichte processen te optimaliseren. Efficiëntie en kwaliteit worden verbeterd dankzij geautomatiseerde dienstenketens waardoor case-management niet alleen inzichtelijk is, maar ook de klantervaring geoptimaliseerd wordt.
Een goede inrichting van selfservice voor klanten leidt tot volledige transparante dienstverlening en uiteindelijk tot waardering en vertrouwen. Het resultaat is Customer Care waarin alle onderdelen met elkaar verbonden zijn en de klantbeleving verandert van reactief naar proactief.
Onze Aanpak

Klant Betrokkenheid
Een aanpak met een sterke focus op klant betrokkenheid.

Business Consultancy
Implementatie gaat niet alleen over technologie. De Business Consultant helpt bij het begrijpen van de bedrijfsbehoeften, hun processen en het verankeren van veranderingen in de organisatie.

Documentatie
Op het platform wordt de Agile manier van werken gefaciliteerd. Hier documenteren we alle user stories, beslissingen en managen we de implementatie.

Iteratief
Resultaten worden elke twee of drie weken geleverd, eventuele afwijkingen kunnen tijdig worden gecorrigeerd.
Onze Aanpak

Klant Betrokkenheid
Een aanpak met een sterke focus op klant betrokkenheid.

Business Consultancy
Implementatie gaat niet alleen over technologie. De Business Consultant helpt bij het begrijpen van de bedrijfsbehoeften, hun processen en het verankeren van veranderingen in de organisatie.

Documentatie
Op het platform wordt de Agile manier van werken gefaciliteerd. Hier documenteren we alle user stories, beslissingen en managen we de implementatie.

Iteratief
Resultaten worden elke twee of drie weken geleverd, eventuele afwijkingen kunnen tijdig worden gecorrigeerd.
Onze klanten
Contactgegevens
SEQUAL Consultancy BV
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam
+31 20 600 75 14
info@sequalconsultancy.nl
Volg SEQUAL Consultancy op LinkedIn
Volg SEQUAL Consultancy op Twitter
BTW NL818821012B01
KVK 08167512