Continuïteit in dienstverlening

Uw dienstverlening heeft hoogste prioriteit. Wie helpt u het overzicht te bewaren, welke rol spelen uw providers, wie voert de regie?

SEQUAL Consultancy is uw partner in continuous service improvement.

Onze missie:
Ondersteunen in optimale dienstverlening voor uw medewerkers en klanten.
Stimuleren van gebruikersgemak en tevredenheid onze best practices en stuurinstrumenten.

Continuous Service Improvement: effectief, op maat en met de menselijke maat

Wij vinden dat IT-dienstverlening altijd ondergeschikt moet zijn aan uw bedrijfsdoelstellingen, zodanig dat u stuurt op resultaat.

De wensen en eisen omtrent IT-dienstverlening worden zwaarder, technisch en functioneel.

Met onze best practices op het gebied van Enterprise Service Management (ESM) bent u in staat beter, efficiënter en waar mogelijk kostenbesparend uw diensten aan te bieden. Daarnaast biedt u uw medewerkers een intuïtief en zeer toegankelijk webportaal voor het bestellen van diensten, het vinden van informatie en het melden van problemen.

In een dienstenketen spelen verschillende partijen een rol. Hierbij is het van belang dat alle teamleden van die partijen samenwerken als de spelers in een orkest. Alle leden van het orkest, dat zijn de interne en externe specialisten, moeten kunnen vertrouwen op een goede dirigent. Een harmonieuze samenwerking vraagt een duidelijk optreden van de dirigent.

Met de inrichting van Service Integration And Management (SIAM) helpen wij met een heldere maatvoering. Samen brengen wij de verschillende dienstenketens in kaart en bepalen de importantie van deze ketens voor uw bedrijf en haar resultaten. Wie zijn er afhankelijk van deze dienstenketens en hoe levert u deze aan hen zo effectief mogelijk? Wij ondersteunen u met Continuous Service Improvement / Continue Service Verbetering.

Uw uitdagingen

SEQUAL Consultancy heeft passende oplossingen bij veel voorkomende uitdagingen.

  • Implementeren, beheren en managen van dienstenketens

  • Total Cost of Ownership ICT dienstverlening

  • Diensten optimalisatie

5-stappen benadering

Grip op dienstverlening is cruciaal. Met de SEQUAL Consultancy
5-stappen benadering geven wij u de regie terug. De vijf stappen zijn:

Samen brengen wij in kaart wat de toegevoegde waarde is van de verschillende diensten voor uw bedrijfsresultaten. Wie zijn er afhankelijk van deze dienstverlening en hoe leveren we zo effectief mogelijk?

Onze competenties

SEQUAL Consultants zijn de sleutel tot succes. Door het inzetten van de juiste mensen zijn wij in staat om snel tot de kern door te dringen. Geen boekwerken aan adviezen, maar een pragmatische oplossing voor uw huidige uitdagingen.

Op basis van vertrouwen en integriteit werken we samen aan fundamentele oplossingen die waarde toekennen aan de organisatie.

Grip op dienstverlening betekent transparante, kwalitatief hoogwaardige en efficiënte dienstenketens met bijbehorende contracten tegen de juiste investering.

Onze focus

Onze expertise ligt op de gebieden Enterprise Service Management (ESM), Customer Service Management (CSM) en Service Integration And Management (SIAM).

De focus ligt op platformoptimalisatie waarbij de implementatie van 4me en ServiceNow leidend zijn. Daarnaast heeft SEQUAL Consultancy ervaring met TopDesk, BMC, Microfocus en meer.

Bij deze disciplines horen onder andere de volgende kennisgebieden:
ITIL, BiSL, ASL, Cobit, Lean Six Sigma, Scrum/Agile, DevOps, en meer.

Our full approach

Assessment

Advies

Optimalisatie projecten

Support diensten

Continuous Service Improvement

Workshops en coaching

Met de ondersteuning van SEQUAL Consultancy kunnen wij  zonder voorbehoud zeggen dat bij ons Contiuous Service Improvement een feit is.

Overduidelijk consultants die door de wol geverfd zijn en het klappen van de zweep kennen.

Onze methoden, tools & platformen

Meer info

Service Integration And Management

In onze gesprekken met partners en klanten komt vaak aan de orde dat er onvoldoende overzicht is in de dienstverlening. Klanten zijn ontevreden, de organisatie heeft niet genoeg controle. Met SIAM ondersteunen wij organisaties hun service delivery weer optimaal te laten functioneren.

Meer info
Meer info

Enterprise Service Management

Klanten, medewerkers en andere betrokkenen bij uw organisatie verwachten de beste service. Op elk moment, wanneer ze dat wensen. SEQUAL Consultancy helpt bij het automatiseren, vereenvoudigen en managen van de dienstverlening. Voor tevreden klanten.

Meer info
Meer info

Customer Service Management

Voor uitmuntende klanttevredenheid ondersteunen wij u mensen, werkprocessen en informatie zodanig te koppelen dat u de beste service kunt leveren. Efficiëntie en kwaliteit staan voorop.

Meer info
Meer info

Agile Service Management

Agile Service Management is een slimme versie van IT Service Management (ITSM) en helpt organisaties sneller en efficiënter te werken, met voldoende controle en structuur. Wij leveren professionals met kennis en ervaring.

Meer info
Meer info

4me

Met 4me heeft u binnen enkele weken een uiterst pragmatische oplossing voorhanden voor Service Integration and Management. U heeft volledige controle over uw dienstverlening. SEQUAL Consultancy, partner van 4me, levert u de professionals die implementeren.

Meer info
Meer info

ServiceNow

Het cloudbased platform ServiceNow biedt oplossingen voor betere workflow en meer efficiëntie binnen uw organisatie. SEQUAL Consultancy is partner van ServiceNow en ondersteunt u bij de implementatie.

Meer info
Meer info

iRESC

Met iRESC heeft u de mogelijkheid om vooraf actieplannen op te stellen voor calamiteiten en deze automatisch naar de juiste medewerkers te distribueren, onafhankelijk van het gebruikte apparaat, laptop, smartphone of tablet.

Meer info
Meer info

Q-Lean IT

Q-Lean IT geeft inzicht in kosten en gebruik van IT-componenten, applicaties en apparaten. Daarnaast heeft u een rapport met de ervaringen van de eindgebruikers met betrekking tot de verschillende services.

Meer info

SEQUAL Consultancy professionals

SEQUAL Consultancy professionals zijn ervaren specialisten die een partnership aangaan met onze klanten en werken vanuit een persoonlijke benadering.

Partnership

Wij denken en werken samen met onze opdrachtgevers zodat wij echte toegevoegde waarde leveren en helpen organisaties beter te presteren. Het draait immers om de business. ICT is ondersteunend en moet soepel verlopen.

Professionals

Onze professionals zijn ervaren specialisten, onafhankelijk van leveranciers en systemen en beschikken over expertise die toepasbaar is voor en bij bestaande organisaties. Wij starten meteen en raadplegen onze collega’s bij complexe situaties, zodat u altijd de beste oplossing heeft.

Persoonlijk

Onze grote kracht is de persoonlijke benadering, gevoel voor politieke verhoudingen, organisatiesensitiviteit en presteren onder druk. Vaak doen wij meer dan strikt gevraagd en kijken over de grenzen van de opdracht heen. Als er verbetermogelijkheden zijn, zullen wij die zeker aandragen. Een prettig werkklimaat is immers voorwaarde voor goed resultaat.

SEQUAL Consultancy: uw partner in Continous Service Improvement

Onze klanten


Contactgegevens

SEQUAL Consultancy BV
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam

 +31 20 600 75 14
info@sequalconsultancy.nl

Volg SEQUAL Consultancy op LinkedIn
Volg SEQUAL Consultancy op Twitter

Download de routebeschrijving

BTW NL818821012B01
KVK 08167512

Partners

ServiceNow
4me