Het Service Management platform voor elke use case

  • Wilt u de service-efficiëntie en gebruikerservaring verbeteren?
  • Bent u op zoek naar een serviceportaal voor de gehele organisatie?
  • Heeft u servicebeheer nodig voor een omgeving met meerdere leveranciers?
  • Bent u op zoek naar een agile servicemanagementoplossing?
  • Wil je je ticketsysteem naar een hoger niveau tillen?
  • Wilt u de levering van HR-diensten stroomlijnen en automatiseren?

4me® heeft de mogelijkheden om deze problemen en meer op te lossen, ongeacht welke afdeling of servicevereiste u heeft.

Voordelen van het platform

  • Optimaliseer de klantervaring met de flexibele servicegerichte architectuur van 4me.
  • Verbind elke bedrijfsfunctie met één cloud gebaseerd Service Management platform.
  • Verhoog de productiviteit met gestroomlijnde workflows en zakelijke samenwerking.
  • Zorg voor één compleet en gebruiksvriendelijk selfserviceportaal voor alle medewerkers.
  • Neem weloverwogen beslissingen met dashboards die de kwaliteit en kosten van alle services volgen.

Onze Aanpak

Klant Betrokkenheid
Een aanpak met een sterke focus op klant betrokkenheid.

Business Consultancy
Implementatie gaat niet alleen over technologie. De Business Consultant helpt bij het begrijpen van de bedrijfsbehoeften, hun processen en het verankeren van veranderingen in de organisatie.

Documentatie
Op het platform wordt de Agile manier van werken gefaciliteerd. Hier documenteren we alle user stories, beslissingen en managen we de implementatie.

Iteratief
Resultaten worden elke twee of drie weken geleverd, eventuele afwijkingen kunnen tijdig worden gecorrigeerd.

Onze Aanpak

Klant Betrokkenheid
Een aanpak met een sterke focus op klant betrokkenheid.

Business Consultancy
Implementatie gaat niet alleen over technologie. De Business Consultant helpt bij het begrijpen van de bedrijfsbehoeften, hun processen en het verankeren van veranderingen in de organisatie.

Documentatie
Op het platform wordt de Agile manier van werken gefaciliteerd. Hier documenteren we alle user stories, beslissingen en managen we de implementatie.

Iteratief
Resultaten worden elke twee of drie weken geleverd, eventuele afwijkingen kunnen tijdig worden gecorrigeerd.

Onze klanten


Contactgegevens

SEQUAL Consultancy BV
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam

 +31 20 600 75 14
info@sequalconsultancy.nl

Volg SEQUAL Consultancy op LinkedIn
Volg SEQUAL Consultancy op Twitter

Download de routebeschrijving

BTW NL818821012B01
KVK 08167512

Partners

ServiceNow
4me