Succesvol event
Dienstverlening 2.0: eenvoudig, efficiënt en overzichtelijk
OVER HET EVENEMENT
Maandag 30 oktober hebben wij, SEQUAL Consultancy en 4me, genoten van eenieder die actief betrokken was bij de discussie over optimalisatie van dienstverlening. Waarin we met de deelnemers hebben besproken hoe de medewerkerstevredenheid te verbeteren, door diensten en processen te stroomlijnen en tegelijkertijd de kosten te verlagen.
Jan van Bon heeft aangetoond hoe het mogelijk is om de complexiteit van interne dienstverlening met 𝙙𝙚 𝙐𝙎𝙈–𝙢𝙚𝙩𝙝𝙤𝙙𝙚 drastisch te reduceren. De discussie spitste zich toe op proces-denken, dienstbeschrijving en de angst om wederom met een nieuwe methode geconfronteerd te worden. De conclusie voor de meeste deelnemers is dat USM de oplossing is en met slechts 5 processen en 8 workflows direct toe te passen.
In de 4me-crash-course heeft Frank Bakker uitgelegd wat de voordelen zijn van 4me als platform binnen eender welke organisatie. 4me is daarnaast een van de weinige platformen die volledig werkt met USM, dit werd in detail besproken door 4me collega Frank de Jong.
Met Ronald Morssink CIO gemeente Woerden, zijn de lessons learned besproken van de zoektocht naar een vervanging van TopDesk. De keuze is gevallen op het platform 4me. Wat de beweegredenen zijn geweest, de uitdagingen, het resultaat en de adoptie van het platform is besproken in een vraaggesprek.
De dag werd afgesloten met een uitgebreide discussie. Wij bedanken 4me, stichting Survuz (Jan van Bon) en natuurlijk Ronald Morssink voor het ondersteunen van dit event.
We kijken uit naar het volgende event en houden u op de hoogte.
EVENT ORGANIZERS


Contact formulier
Contact
Als u vragen heeft of contact met ons wilt opnemen met betrekking tot het evenement, vul dan de onderstaande gegevens in. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.